photo Al-Attas.jpg
 photo pesan.jpg

Wednesday, July 16, 2008

"Saya masih di sini..."

Hampir semua kenalan maklum bahawa saya ditawarkan oleh Universiti Industri Selangor (UNISEL) sebagai International Department Executive dan saya sepatutnya melaporkan diri dan memulakan tugas saya pada 7 Julai yang lalu.

Saya mengambil ruang yang terbaik ini untuk membuat sedikit penjelasan berkaitan. Sebagai mana yang kita sudah ketahui bahawa kerajaan Negeri Selangor kini sedang melakukan pengstukturan semula ke atas UNISEL (univeriti milik kerajaan Selangor). Semua pengurusan tertingginya dirombak dan digugurkan bagi digantikan dengan individu-individu yang lebih professional dan diyakini.

Oleh yang demikian, sebarang keputusan kini tidak dapat dilakukan kerana hitam putih tidak dapat ditandatangani oleh pihak atasan akibat kekosongan yang berlaku.

Jadi, ini turut memberi kesan kepada keberadaan saya di sana. Tanggal 4 Julai yang lalu saya telah ke Kampus Induk UNISEL di Berjuntai Bestari, Kuala Selangor bagi menghadiri taklimat dan penerangan akan perkembangan yang berlaku dan kesan ditanggung kini.

Saya kira penjelasan ini mampu menjawab kenapa kelibat saya masih di sekitar Bandar Seri Putra dan Bukit Mahkota.

Jelasnya, saya masih di sini dan menunggu pula jawapan bagi permohonan saya untuk bekerja dengan sebuah badan antarabangsa berkaitan pendidikan.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comments: on ""Saya masih di sini...""