photo Al-Attas.jpg
 photo pesan.jpg

Sunday, January 4, 2009

Si Celaka dan Si Bangsat Laknatullah


Ahad ,04/01/2009 -Media “as Safir” mengungkapkan bahawa pihak berkuasa Ramallah telah memindahkan seramai 400 kakitangan yang dipimpin tokoh gerakan Fatah, Muhammad Dahlan, ke Kaherah 36 jam selepas serangan Zionis Israel ke Gaza. Ini merupakan sebahagian perancangan yang ingin melihat pemerintahan Hamas jatuh.

as Safir menyatakan, “Tidak sampai 36 jam bermulanya serangan udara Israel ke Gaza, Mesir telah mengumpulkan para utusan dari Ramallah, Aman, Tel Aviv, Washington dan salah satu Negara teluk.” Sementara itu Muhammad Dahlan, berangkat dari Tebing Barat ke Mesir menggunakan pesawat milik salah satu syarikat penerbangan Israel.

As-Safir turut menyatakan bahawa antara perkara yang dibincangkan oleh Dahlan ialah perancangan selepas kejatuhan Hamas di Gaza. Ini membuktikan terdapat pakatan antara Fatah dan Zionis Israel.

____________________________________________________________________

Si Celaka Abbas dan Si Bangsat Dahlan memang kampang (maksud kalimah ini rujuk pada orang Pahang). Babi lebih mulia dari pemimpin Fatah. Mereka inilah pengkhianat dan peminum darah umat Islam di Palestin. Isteri menjadi janda, anak menjadi yatim, adik kehilangan abang dan seumpamanya, mereka inilah yang bertanggungjawab.

Sudahlah menjadi kerajaan 'luar nikah' (haram), kini mereka berpakat dengan Israel untuk menghancurkan HAMAS selaku kerajaan sah yang dipilih secara demokratik oleh rakyat Palestin bagi membolot kuasa penuh mentadbir Palestin. Dan akhirnya menyerahkan kehormatan bumi barakah Palestin kepada Israel.

Wahai saudara-saudara seakidahku,

Sebutlah nama-nama mereka ini di dalam qunut nazilahmu. Pohon pada Yang Maha Kuasa agar mencampakkan kehinaan kepada Si Celaka dan Si Bangsat bersama penyokong-penyokong mereka. Hancur-leburkanlah pakatan mereka.

Berilah kemuliaan dan kemenangan kepada HAMAS dan para mujahiddin di medan juang. Sesungguhnya kami sentiasa mendoakan kemenangan dan kehormatan bagi mereka.

Khaibar...khaibar ya Yahud
Jaisyu Muhammad saufa ya'ud



Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

1 comments: on "Si Celaka dan Si Bangsat Laknatullah"